2010. október 19., kedd

4.fejezet

Deja Vu édes Deja Vu



Nagy szemekkel néztem a lány távolodó alakját.
Ez fura volt - állapítottam meg magamban.
- Miért is volt az? - hallottam meg Edward hangját közvetlenül mellőlem, mire ránéztem
- Nem éreztem felőle egyetlen érzelmet sem, semmit - néztem rá
- Jajj ez rosszul kezdődik, ezzel a nem érzek semmit dologgal - mondta Em nagy vigyorral, mire felhúztam a szemöldököm. – Emlékezz csak mi volt 35 éve. Mintha megint csak az történne: Forks… nincs párod, új lány, nem érzel semmit, nézz csak rájuk - bökött a fejével épp az egymás szemébe néző Belláék felé. – Figyeljétek meg, ennek is ez lesz a vége! – mondta, mire Rose olyat rávágott a tarkójára, hogy azt hittem Em a földön köt ki.
- Jazznek több esze van - nézett rám az „ikrem”, majd befelé vettük az irányt.


Már az ebédlőnél jártunk, mikor megláttam Alexandrát - mert idő közben megtudtam, hogy így hívják - ott állt az ebédlő ajtótól nem messze, és épp elmélyülten leste a tömeget… ergó, keres valakit.
Az ebédlőben egyből az asztalunk felé vettük az irányt
- Hallihóó - köszönt Rose, és egyből lepattant Em mellé
- Sziasztok - bólintottam és leültem a szokásos helyemre
- Ezek az őrületbe kergetnek, mindenki esze csak az új lányon jár - húzta a száját Edward
Épp az ajtó felé néztem, mikor megláttam, hogy Alexandra jön be rajta egy lánnyal, 1000 wattos vigyorral. Most hogy így jobban megnéztem, elkapott a deja vu érzés, mintha láttam volna már valahol.
- Te is? - nézett rám Edward
- Igen, de nem értem - néztem rá zavarodottan
- Miről csevegtek? Mert mi lemaradtunk… - vigyorgott Em
- Semmiről - mondtuk egyszerre Eddyvel


A lányok kitalálták - vagyis pontosabban Rose - hogy mennek plázázni, így nekünk is el kell őket kísérni, de előtte hazaugrottunk ledobálni a cuccainkat.
Épp öltöztem át, mikor megszólalt a telefonom… ismeretlen számmal
- Halló - szóltam bele komoran
- Szia Jasper - szólalt meg egy ismerős hang




Na milyen??
Oké hat komi is megvolt most legyen 8

puszika:D-Mee

9 megjegyzés:

  1. ezde nagyon nagyon jóó.
    imádom.
    gyorsan frisst. *.*
    csók beuss

    VálaszTörlés
  2. Szia csajszi!
    Először is: nagyon tetszenek az új képek,főleg a Lexys ;)
    Másodszor pedig,h lehet így abbahagyni? Ez gonoszság :(
    Harmadszor pedig,remélem mihamarabb összejön a 8komi,mert nagyon kivi vok ki hívta és remélem Lexy az,bár tudom h kevés rá az esély :(
    Kíváncsi vok,h miért olyan ismerős nekik Lexy:)
    Siess kérlek a kövivel ;)
    További szép estét.
    Puszi.
    Anikó

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Nagyon imádtam!!!
    Nagyon jók az új képek,főleg a Lexys.
    Várom a kövit.
    Puszi.

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Nagyon tetszett.
    Tetszenek az új képek és kíváncsi vagyok hogy miért ismerős Jazznek és Edwardnak Lexy.
    Puszi

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Nagyon jó lett!!
    Nagyon jók az új képek.
    Siess a kövivel
    Puszi:Brigi

    VálaszTörlés
  6. Szia!
    Nagyon klassz lett!
    Kíváncsi vagyok a kövire!
    Puszi:Lilla

    VálaszTörlés
  7. Szia!
    Király lett!!
    Nagyon nagyon jók az új képek,persze a legjobb a Lexys.
    Várom a kövit.

    VálaszTörlés
  8. Szia!
    Wáo..nagyon jó lett!
    Nagyon imádtam!!!!!!!!!!
    Nagyon várom a kövit.
    Puszi:Eszti

    VálaszTörlés
  9. Szia!
    Most találtam rá a blogra!
    Nagyon tetszik eddig az összes feji:D
    Remélem hamar lesz friss:D
    Fatima:D

    VálaszTörlés