2010. október 3., vasárnap

"2.fejezet

Fehér bőr, arany szemek, ezek a Cullenek


Az iskola főépülete felé haladva egész végig arra a srácra gondoltam… Ki lehet ő? Nem baj a lényeg az, hogy hamarosan megtudom!
Nagy nehezen megtaláltam a titkárságot.
- Jó napot kívánok! – szóltam oda az öreg nyanyának
- Szervusz kedvesem - nézett fel a papírjai közül – Bizonyára te vagy Alexandra Ross-mekkora esze van ennek, röhögtem magamban – Itt az órarended, a testvéred már elvitte -mosolyodott el majd újra a papírjaiba temetkezett.
1 óra: Történelem. Jobbat nem kaphattam volna?!? Pont olyan órára tesznek be elsőnek, amiből bukásra álltam mindig is. Remek!!!
Az órák már elkezdődtek mikor megtaláltam a termet.
Halkan bekopogtam.
- Tessék – hallottam egy női hangot
- Öhm elnézést kérek, de új vagyok és nem találtam a termet – motyogtam.
- Semmi gond - nézett rám – Ülj le Anne mellé - intett egy lány felé.
Lassan sétáltam oda hozzá majd ültem le mellé.

Az óráim unalmasan teltek, de Anne-vel megbeszéltem, hogy órák után együtt kajálunk, mert még csak őt ismerem.

A menzára érve egyből odamentem hozzá.
- Szia - köszöntem neki, ami nálam haladás volt, mert senkit sem szeretek.
- Szia, gyere menjünk - húzott maga után egy asztalhoz, ahol vagy 5-en ültek – Ők itt Nikki, Lina, Josh, Read és Gina – mutatott rájuk.
- Hello – ez az, már én vagyok a lekezelő jégkirálynő, végre megtaláltam önmagam yupiiii
Leültem az egyik székre. mellém pedig leült Anne.
Egészen feloldódtam ebben a társaságban. Nevettem, ami nálam nagy szó, olyan volt mintha nem is érdekelné őket, hogy gazdag vagyok. Épp Read egyik viccén röhögtünk, mikor belépett az ebédlő ajtón 5 emberke, akik gyönyörűek, de itt nem túlzok ám, tényleg azok voltak.
Szóval beléptek ők az ajtón. Hirtelen megláttam velük azt a srácot, akinek neki mentem”aranyszemű szőke herceg”röhögtem magamban, mire a bronzos hajú srác rám nézett és elmosolyodott… Oké ez fura volt.
- Te Anne ezek kik? – néztem az említettre.
- Cullenék
- Ahha – vágtam értetlen arcot.
- Dr Cullen és Esme Cullen nevelt gyerekei – nevetett rám – A nagy mackó Emmett mellette meg a szőke Rosali, ők egy pár. Aztán a barna hajú lány Bella mellette meg a bronzos hajú Edward, ők is együtt vannak. A méz szőke hajú Jasper neki nincs senkije, de ahogy elnézem nem is nagyon tervezi, hogy lesz valakije, mert hát itt senkire sem hajlandó ránézni - vonta meg a vállát.
Hm, szóval Cullenék.

Vége lett az első sulis napomnak, de egyből anyuhoz rohantam be a kórházba.
Megkerestem a dolgozóját, és bekopogtam.
- Gyere – szólt ki anya, mire benyitottam. A szobában egy szőke hajú férfi állt. Valahogy ismerősnek tűnt, de nem tudom honnan.
- Jajj elnézést nem akartam zavarni – szabadkoztam.
- Semmi gond, úgy is menni készültem – mosolyogott rám.
- Lexy had mutassam be Dr.Carlisle Cullent – mosolyogott anya.
.- Szia Carlilsle Cullen - nyújtott kezet.
- Nagyon örülök Dr.Cullen – aha, szóval Cullen itt van a kutya elásva, de azért elfogadtam a kezét, ami furcsán hideg volt.
- Csak Carlisle, sokat hallottam már rólad – mosolygott szeretett teljesen – De nekem tényleg mennem kell, elnézést, majd kiment az ajtón.
- Na mi az Lexy, gondolom nem unalmadban jöttél be hozzám – mondta anya, és leült a fotelébe.
- Nem – mondtam, majd lefeküdtem arra a kanapéra, ahol a betegeit szokta kezelni. – Csak fura dolgok történnek velem – mondtam neki, majd lehunytam a szemem és elmeséltem neki



Nagyon sajnálom h csak most jött de nem volt időm irni de legalább 4 komit kérek rá léccike puszika: D-Mee

7 megjegyzés:

  1. Szia!
    Jó kis feji lett,már alig várom a kövit:D
    Kíváncsi vagyok,h viszonyul Jazz Lexyhez:)
    Siess azért a kövivel:)
    További szép napot.
    Puszi.
    Anikó

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Jó lett a fejezet!
    Kíváncsi vagyok a kövire!!
    Puszi.

    VálaszTörlés
  3. Szia
    Király lett a fejezet.
    Nagyon várom a kövit.

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Nagyon jó lett a fejezet.
    Csak így tovább.
    Várom a kövit.

    VálaszTörlés
  5. Ha minden jól megy holnap friss

    VálaszTörlés
  6. Részemről mehet a dolog ;)

    VálaszTörlés
  7. ez de nagyon jó.
    jól írsz. =)
    csók. ♥

    VálaszTörlés