2010. augusztus 29., vasárnap

És........itt az első:Gyönyörű arany

I.fejezet-A gyönyörű arany


Forks.Ez valami izléstelen vicc akar lenni??!!Hogy képzelték anyuék hogy ebbe a városba költözünk?!Szerencsém lesz ha azt a szót ismerik ebben az Isten hátamögötti városban hogy pláza...Jézusom mivan ha nincs pláza akkor én meghalok,egy élet plázák nélkül hogy birja az valaki ki???
-Anyu anpu forduljuk vissza ne kelljen itt maradnom-hajoltam előre a két ülés között
-Igen ne kelljen itt maradnia-szólalt meg drága bátyám Nick
-Elég mindenki marad ahol van-mondta apa ellent mondást nem tűrő hangon
Remek.Forks.Hova jöttem én???De lehet hgy nem is lesz annyire rossz.
Amúgy a nevem Alexandra Ross a tesóm Nick Ross akivel nem birjuk egymást túlzottan.Anya pszihologus szóval minden lelki bajom neki mondom el de szerintem nem csak én hanem mindenki a családban.
Apa az ilyen nagyobb plázák tulaja szóval a tesómmal szépen el vagyunk eresztve de nem mintha ez számítana bár nem mindig van igy sosem voltak igazi barátaim.Csalódásom viszont sok,az utolsónál viszont elegem lett átváltoztam egy elérhetetlen jégkirálynővé akit senki más nem érdekelt csak saját maga.Persze a családom elött máshogy viselkedtem hisz nem ők tehetnek róla.Most pedig itt vagyunk ebben az esős városban ami nem nagyon volt ínyemre.
De anya itt kapott egy munkát a helyi kórházban ami megtetszett neki.Apának pedig Seattle-ben volt egy kisebb plázája,én és Nick természetesen a helyi gimibe járunk majd.
Hirtelen fékezett én pedig megláttam egy gyönyörű házat.

Egész nap a cuccainkat pakoltuk be a házba.Én egy gyönyörű szobát kaptam aminek az ablaka,-ami megjegyzem hatalmas volt-,az erdőre nézett de volt mit csinosítanom rajta

-Na egész jól összehoztad-lépett be a szobámba anya
-Igen szerintem is-mosolyogtam elégedetten

Este gyorsan elmentem zuhanyozni és utána szó szerint beestem az ágyba.Eszembe se jutott a holnap pedig akkor megyek először suliba.

Annak a hülye telefonnak a csörgésére ébredtem amit megfogtam és reflexeszűen el hajítottam de a nagy csattanásra egyből felugrottam a telefonom pedig megláttam betört képernyővel,hát ez szuper szidtam magam mint a bokrot majd mit sem törődve vele elvégeztem a reggeli teendőimet

Ne, tűnök fel senkinek,nem tűnök fel senkinek –ismételgettem magamban az iskola felé. Természetesen egy tűzpiros ferrarit kellett nekem is vennem nem tünök ki vele áá dehogy.
Mondjuk Nick inkább kitünik mint én az új Hummer h3-sával ami ráadásul neon kékre volt festve.

Mikor elértem a sulihoz persze minden szem rám tapadt ahh remek-sohajtottam magamban.
De hál’Istennek nem csak én voltam ilyen flancos verdával,egymás mellett állt egy nagy Jeep egy ezüst Volvo és egy Tűzpiros bmw m3 cabrio.Sietősen leparkoltam Nick mellé kipattantam a kocsiból mikor egy srác megszólított minket
-Sziasztok ti vagytok az újak igaz?-kérdezte mosolyogva
-Igen,honnan tudtad?-kérdezett rá Nick
-Ilyen kocsit nem felejtenék el-bököt a kicsikém felé
-Remek örülök hogy találkoztunk-mondtam ridegen majd befelé vettem az irányt magammal rántva Nicket is
-Ez meg mi volt?Nem viselkednél kicsit kedvesebben??-állított meg pont ott ahol azok szép kocsik voltak
-Várj had gondolkozzam-eltünödő fej-Nem!-vágtam rá és nagy lendülettel megfordultam és nekiütköztem valami kő kemény cuccnak-Jézus miből vagy te??-fogtam a fejem majd felpillantottam a lélegzetem elakadt amikor megláttam azokat a szemeket gyönyörű volt
-Gyönyörűek a szemeid-mondtam kábán miközben még mindig a szemét néztem
-Öhm..köszi-mondta zavartan.NEEE!!!Ezt hangosan is kimondtam?? Kérdeztem magamtól mire kuncogást hallottam
-Hát..öhm..bocsi hogy neked mentem nem figyeltem-mondtam huh a francba zavarba vagyok miért vagyok zavarban ?Oké ez már orvosi eset,be kell mennem anyához,magamban beszélek ez nem jó jel lehet hogy bekattantam???gondolkodtam el mire megint nevetést hallottam
-Semmi baj én sem láttalak-mosolyodott el.Most viszont megnéztem magamnak az egész srácot Azt a rohadt macisajtot kiáltottam fel magamban eszméletlenül nézett ki olyan..olyan..mint egy görögisten,figyelmeztetnem kellett magam még az elött hogy megnyalom a számat.Még utoljára rá néztem majd tovább mentem

5 megjegyzés:

  1. Hellóka!

    Nekem eddig nagyon tetszik ^-^
    Siess a kövivel :)

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    A kommentet már egy ideje megírtam,csak sajnos nem tudtam felrakni a profil választás miatt,de most sikerült,így gondoltam bemásolom amit már megírtam egyszer:)

    Végre volt időm elolvasni,hihetetlen h alig van órám és mégse nagyon érek rá:S
    Szal nagyon jó rész volt,és tetszik,h ilyen szabadon gondolkodik Lexy és vicces jelenetek voltak a végén:)
    Gondolom Ed hallotta a gondolatait,én is jót mosolyogtam rajtuk,tetszik h így írtad le a jellemét:)
    Már alig várom a kövit és remélem lesz már végre lehetőség msn-n is megdumálni a dolgokat ;)

    További szép napot és csak így tovább,ügyi vagy:)
    Szió.
    Anikó

    VálaszTörlés
  3. majd ha megjavult a gépem mert szarakszik ááááá de nemsokára meg kisebb ihlethiányban is szenvdek de igyekszem eskü lehet ma este megírom és felrakom!!!

    Sherryl ha megirtam a fejit ne haragudj ha felteszem csak sajna lassan tölt be a citromailem és nem tom elküldeni az msnem meg szar!!!!!!!!!!!
    D-Mee

    VálaszTörlés
  4. Én már kész is lettem,remélem azért meg tudod lesni,amit átküldtem ;)

    VálaszTörlés