2010. augusztus 27., péntek

Itt az Előzetes

Forks.Ez valami izléstelen vicc akar lenni??!!Hogy képzelték anyuék hogy ebbe a városba költözünk?!Szerencsém lesz ha azt a szót ismerik ebben az Isten hátamögötti városban hogy pláza...Jézusom mivan ha nincs pláza akkor én meghalok,egy élet plázák nélkül hogy birja az valaki ki???
-Anyu anpu forduljuk vissza ne kelljen itt maradnom-hajoltam előre a két ülés között
-Igen ne kelljen itt maradnia-szólalt meg drága bátyám Nick
-Elég mindenki marad ahol van-mondta apa ellent mondást nem tűrő hangon
Remek.Forks.Hova jöttem én???De lehet hgy nem is lesz annyire rossz.


Na tessék itt az előzetes ha teccik akkor kérlek komizz mert ha nem kapok komikat nem írom tovább:(:(:(

Pusszancs:D-Mee

3 megjegyzés:

  1. Szia:)
    Varom az elso fejezetet:)
    Imadom Jaspert..tuti fantasztikus lesz:)
    Puszi: Claudia

    VálaszTörlés
  2. Hellóka!

    Kíváncsian várom az első fejezetet :) Remélem hamar jön :P

    VálaszTörlés
  3. Claudia:Örülök hogy tetszik a blog:D...Háát én is remélem hogy fantasztikus lesz :P XD Team Jasper(L)

    Bri:Igyekszem a fejezetekkel :D

    VálaszTörlés