2010. október 16., szombat

3.fejezet Go Shopping

3. fejezet

Anyával még javában beszélgettünk, mikor kinyílt az ajtó, amin Carlisle dugta be a fejét.
- Jajj, ne haragudjatok, ha megzavartam valamit, de szükség lenne rád Amanda a 203-asban-nézet anya felé
- Egy pillanat, és megyek - nézett a doktorra, aki csak bólintott majd elment. – Na mennem kell dolgozni, de te viszont próbálj meg ilyen maradni. Határozottan tetszik az új éned, aki barátkozik - mosolyodott el, majd kiment. Feltápászkodtam a kanapéról, és eldöntöttem elmegyek kikapcsolódni egy kicsit, ami nálam azt jelenti, hogy irány a pláza!!! Kivágtattam a kocsimhoz, bepattantam, majd elindultam Port Angeles felé. Út közben 30 Seconds to Mars-tól a The Killt hallgattam.
Mikor odaértem a plázához egy gyönyörű BMW m3-as kocsi mellett álltam meg. Mintha a suliban is egy ilyen lett volna…álltam meg mellette, majd tovább mentem.
Hát ez a pláza nem mondható valami nagynak, de a célnak megfelel.

Már vagy 10 butikot végig jártam a szatyraimmal, kb. 3szor kellett megfordulnom, mert már nem fért el a kezembe. Sajnos így megtelt a csomagtartó - szomorodtam el. De nem baj, ott van még a hátsó ülés - vidultam fel. Majd szinte táncolva mentem a soron következő üzletbe, ahol kiket láttam meg… Cullenéket.
Mind a négy. Bár a fiúk kicsit, mintha nyúzottak lennének - nevettem magamban, mire a bronzhajú gyerek… asszem Edward, felém nézett és mintha egy fintort vágott volna. Ekkor viszont elmosolyodott mintha nem is tudom …olvasna a gondolataimban, erre pedig elkomorult és elfordult.
Oké ez fura volt, könyveltem el magamban, miközben a ruhákat nézegettem. Találtam egy Bite me feliratú pólót, amit egyből a kosaramba tettem, mert gyűjtöm az olyan pólókat, amikre ilyen hülyeségeket írnak fel. Tökre bele merültem a ruhanézegetésbe, mikor valaki megszólalt mellettem
- Szia. Te vagy az új lány igaz? Mármint a suliban? - mosolygott rám a barna hajú lány, vagyis Bella.
- Öhm… Honnan tudtad?? - kérdeztem a betegesen szép arcát nézve.
- Láttalak a suliban, plusz azt is, ahogy letaroltad a testvérem
Jajj… bassza meg, tényleg.
- Remek - morogtam halkan.
- Nyugi, nem haragszik rád! Szerinte vicces volt - legyintett
- Bella jössz? - sétált oda hozzánk maga az életnagyságú Barbie baba – Huh jól meg vagy pakolva - nézett rám.
- Ez még semmi - vontam meg a vállam. – Imádok vásárolni, szóval majdnem minden nap elmegyek - ezer wattos mosoly
- Télleg? - csillantak fel Rosalie szemei – Mert Bella meg én is csak úgy ahogy - kezdett csacsogni, – Nem akarsz velünk jönni tovább, mert úgy látom egyedül vagy? - mosolyodott el.
Bassza meg, de gyönyörű… hüledeztem.
- Öhm én nem szeretnék zavarni, mert láttam a testvéreitekkel vagytok - mondtam
- ÓÓÓ nem zavarsz - mondták egyszerre, majd Rose megragadta a kezem, elvitt fizetni, utána meg maga után cibált a testvéreihez, ahol Bella mosolygott Edward mellett.
- Halihó! Ő itt Alexandra Ross, ők pedig Emmett, Jasper, Edward. Juujjj, de barmok vagyunk, még be sem mutatkoztunk, én Rosalie vagyok, ő pedig Bella - mondta
- ÁÁÁ te vagy az a csajszi, aki letarolta Jazzt - vigyorgott a mackó, majd kezet nyújtott - Emmett Cullen
- Szia. Lexy Ross – fogadtam el a kezét, ami iszonyat hideg volt
- Szia. Japer Hale - jött oda a letarolt pasi
- Szia! Bocsi a múltkoriért - néztem rá nagy szemekkel
- Semmi baj - vont vállat majd odament Edwardhoz

Edward nem mutatkozott be, de nem is nagyon érdekelt. Még vagy nyolc üzletet végig jártunk, végig Rosalieval beszélgettem. Ami olyan volt, mintha a többiek meglepődtek volna.
Én lassan haza kéredzkedtem. Otthon becipekedtem a házba, felmentem a lépcsőn, és bedőltem az ágyamba.





Bocsika a késésért csak dolgom volt.
Nagyon köszönöm a komikat
Mi lenne ha most mondjuk ..... 6 komi lenne???

Szóval 6 komit kérek és jön a kövi!!!De ha nem lesz meg akkor is hozom de lécci próbáljátok meg összehozni!!:D

puszi:D-Mee

7 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyon tetszett ez a feji is és imádom a képeket,amiket lecseréltél ;)
    Furcsa,h Rosalieval ennyire jól elbeszélgettek,de gondolom a vásárlás mánia is hozzá segítette ;)
    Már nagyon várom a kövit és remélem hamar összejön a 6komi :)
    További szép napot.
    Puszi.
    Anikó

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Nagyon jó lett a fejezet.
    Tényleg fura hogy Rosalieval ilyen jól elbeszégettek.
    Várom a kövit!
    puszi.

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Szuper lett a fejezet.
    Tetszenek az új képek.
    Nagyon várom a kövit.
    Puszi.

    VálaszTörlés
  4. Szia
    Megint nagyon jót alkottál.
    Nekem tetszenek az új képek.
    Siess a kövivel.
    Puszi.

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Wáo nagyon tetszet!!
    Fura hogy Rosalie ilyen kedves vele.
    Könyörgöm siess a kövivel.
    Pussz

    VálaszTörlés
  6. Szia!
    Húúú anyám ez nagyon szuper lett.
    Imádom Lexyt.
    Várom a kövit.
    Puszi.

    VálaszTörlés
  7. geciii jó *.*
    imádom.
    gyorsan friss.
    szeretleek teeh. ♥

    VálaszTörlés