2010. december 4., szombat

5.fejezet Hogy kicsida vagy????

- Alice - leheltem, szinte hangtalanul
- A lényegre térek. A lány, aki miatt deja vu érzésed van az ük-ük-ük unokahúgom - a végén halkan felnevetett.
Rosalie egy pillanat alatt a szobában termett, kikapta a kezemből a telefont, és akkor elkezdődött a Rosalie VS Alice show. Téteket tegyék meg vajon ki fog nyerni??!!
- Alice, te önző dög 35 év után képes vagy felhívni és csak annyit mondani neki, hogy kire hasonlít az új évfolyamtársa?? Azok után, amit tettél, ezt nem hittem volna - kiabálta, de Alice lecsapta.
- Kis ribanc - vágta le az ágyra a telefont.
- Mi történt? - jöttek be a többiek is
- Azaz áspis kígyó 35 év után ide mert telefonálni
- Alice? - kerekedett ki Bella szeme
- Nem, a Micimackó és a barátai - nézett rá gyilkos tekintettel Rose
- Nem kell leharapni a fejem - tartotta maga elé a kezeit Bella

Rosalie csak megfogta a karomat, elmormogott egy indulunkot, majd levonszolt a garázsba, bevágott a kocsijába és a gázra taposott.

Én a telefonhívás óta meg sem szólaltam lehet, hogy ennyire felzaklatott volna az, hogy egy évfolyamtáram Alice rokona?? Nem. Nem hiszem. Inkább csak az a tudat hogy 35 év után fel mert hívni. Azok után, amit tett.
- Hey Jazzy, jól vagy? - nézett rám Rose
- Aham persze minden oké, csak idegesít, hogy felhívott. Meg az is, hogy az ő egyik rokona van a közelemben - húztam el a szám, majd a visszapillantóba nézve láttam hogy mögöttünk Edward kocsijában, Bella és Emmett nagyban veszekszik valamin.
- A legjobb családban is előfordul - húzta el a száját, majd leparkolt a parkolóban. – Na go shopping – mondta és kiszállt, én pedig követtem.
Rose egyből a bejárat felé kezdett tipegni, én megvártam a többieket.

- Szasz tesó - vágott hátba hirtelen Emmett
- Szia
- Ne rágd magad rajta, nem éri meg - Bassza meg Em ezt a bölcsességet, szerintem egy hétéves gyerek jobb tanácsot ad. Edward - aki már jóval előrébb volt - hangosan felnevetett a gondolataimra.
Emmettel mi is elindultunk befelé.


Már vagy 15 butikot végig jártunk mikor az egyikből Rose Alexandrát rángatta ki magával
- Alexanrda, ők itt a testvéreim: Edward, Jasper és Emmett. Jajj, de modortalan vagyok még be sem mutatkoztam, én Rosalie vagyok, ő pedig Bella - mosolygott
- Szóval te vagy az a csaj, aki letarolta a tesóm - vigyorgott rá Em, majd kezet nyújtott neki – Emmett Cullen
- Lexy Ross - fogadta el a kezét, de megrezzent a hidegtől
- Szia! Jasper Hale vagyok - nyújtottam neki én is a kezem
- Szia! Ne haragudj a reggeli dolog miatt
- Semmi baj, meg sem éreztem - erőltetetten elmosolyodtam


A vásárlás további idejében velünk jött, de nem beszéltem vele. Edwarddal és Bellával mentem hátul és csak akkor beszéltem, ha kérdeztek, de végig Lexyn tartottam a szemem, valahogy vonzotta a tekintetem.

A pláza előtt Rosa megölelte Lexyt, amin nem csak én, hanem az egész család csodálkozott, hiszen Rosalie minden embert utál. Emlékszem, hogy bánt régen szegény Bellával. Na jó most sem puszipajtások, de azért megvan az alaphangulat.

A hazaúton csak ültem és lestem ki a fejemből.

- Ez mi volt? - csattant fel a nappaliban Bella Rosaliera nézve
- Mi? Ja, hogy Lexy? Megkedveltem - vont vállat, majd mit sem törődve Bellával, felment az emeletre.
Rose példáját követve én is felmentem leültem az ablakom elé és bámulni kezdtem a csillagokat
Ha Rose kedveli Lexyt, akkor biztos rendes. Meg kell ismernem nekem is - határoztam el magamban.



nagyon nagyon sajnálom hogy nem tudtam elöbb föltenni de beteg voltam + eltiltottak az internettől mert sokat romlottak a jegyeim szóval ne haragudjatok ha ritkán lesz friss de igyekszem
ha megint összehoztok 8 komit annak örülni fogok :D

puszi: D-Mee

9 megjegyzés:

  1. Szia!
    Tetszett ez a feji is és remélem már vmit lépni is fog Jazz a köviben ;)
    Várom a kövit,siess vele:)
    További szép napot.
    Puszi.
    Anikó

    VálaszTörlés
  2. sziia.
    nagyoon jó volt ez is.
    tényleg siess a kövivel. nem bírok várni.. :$$
    csók BeuSs.*

    VálaszTörlés
  3. szia!ez non jó lett és jujj vajon mi fog történni ,és mi votl Alice-szel 35évvel ezelőtt?na mind 1 várom a kövit, siess!:D :) puszi:Barbie

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Nagyon tetszett!!
    Kíváncsi vagyok h mi történt 35 évvel ezelőtt.
    kérlek siess a kövivel!!!!!!
    Puszi.

    VálaszTörlés
  5. Szia.
    Tetszett a feji!
    Remélem fog már történi vmi Jazz és Lexy közt:D
    Várom a kövit.
    Puszi:Cinty

    VálaszTörlés
  6. Szia!
    Nagyon jó lett.:D
    Várom a kövit.
    Amúgy a címben a kicsida az kicsoda lenne?XD
    Puszi.

    VálaszTörlés
  7. Helloka!
    Nagyon imádtam!!!!:)
    Tetszik a történeted.
    Várom a kövit!
    Siess vele.
    Puszi.

    VálaszTörlés
  8. szióka.
    wwááóó nagyon jó lett.
    Csak így tovább!!!!!:)
    Nagyon várom a kövit.
    Puszi:Lilla

    VálaszTörlés
  9. Szia!
    Nagyon jó lett:D

    VálaszTörlés